lørdag, oktober 22, 2016

Dagbok 2016: 22.oktober


Klokka er 22.00. Temperaturen ute er + 1 grad C, men inne har vi det varmt. Vi fekk enda ein nydelig dag, og sola varmar opp heile huset frå klokka 10-18. Vi sparer mykje brensel og straum på det.
I dag var vi ned på Amfi og handla før middag. Vi hadde ærend på apoteket, elles kunne vi handla på andre butikkar. På heimvegen kom eg på eit par ting eg hadde gløymt, så vi stoppa ved Kiwi -og så vart det ein full pose det også.
Då vi skulle ete middag-restar frå i går-ringde Margrete og spurde om det passa at dei kom opp ein tur, dei var på handel i Ørsta. Ho kom med dei to yngste, Eirik var på jobb men kom seinare, med eigen bil. Hadde ikkje så mykje å by på, men fann no fram litt is og kaker til kaffien. Eg har masse mat i huset, men ikkje alt er klart til servering.
Då dei var reiste la eg meg på sofaen med lydboka mi-og sovna, sjølvsagt. Eg sette meg til å skulle skrive blogg, då ringde Solveig på døra. Så i dag har her vore mykje besøk. Og det er sjølvsagt kjekt!
Solveig var også på handel i Ørsta.....
Eg var så redd for at Knut Anders Sørum skulle ryke ut av Stjernekamp, for dei to han konkurrerte mot var også veldig flinke. Eg har heia på Sørum frå dag ein-men mine favorittar plar ende på andre plass. Bra plass det også, men eg skulle gjerne sjå han som vinnar.
Som ein liten variasjon har eg ikkje tatt bilde frå altanen i dag, men frå parkeringsplassen på Amfi.
Nils har hatt ein relativt bra dag, men hofta mi har begynt å trøble igjen, så no har eg funne fram ullstillongs. Kanskje det kan hjelpe.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...