fredag, oktober 21, 2016

Dagbok 2016: 21.oktober

Klokka er 18.35, temperaturen er + 8 grader C og vi har kanskje hatt den siste strålande dagen denne hausten, for no ser eg at det skyar over. 
I dag vakna vi tidleg og Nils stod opp først. Han skulle vere på sjukehuset i Volda klokka 8.00. I dag var det CT. Eg låg litt lenger, men fekk ikkje til å sove, så i dag var også eg tidlegare oppe enn vanleg.
Etter frokost sette eg i gang med støvtørking og støvsuging i stova. Det tek si tid. Fekk ein telefon frå ei venninne også, ei eg ikkje har snakka med på lenge, så det var hyggelig. Vi er ikkje så mykje ute blant folk men har mykje kontakt på FB og pr.telefon, så vi kjenner oss aldri "ensomme".
Nils kom heim att litt før klokka 11 og då var eg nesten ferdig med jobben. Han måtte legge seg nedpå litt, og eg begynte å lage mat, legge i hop klesvask etc. Eg starta ryddinga av kjøleskapfrysaren, og der fann eg pølser. I kjellaren hadde eg vanlege poteter, så det vart potetstappe til pølsene, med rikeleg smør og H-melk.(Droppa fløyten). Denne retten slo godt an og i tillegg hadde eg laga risengrynssuppe med rosiner av ris-resten frå eit par dagar sidan. Eg er glad for alle restar eg får brukt opp, sjølv om menyane kan verke litt spesielle. Suppa gjekk ned på høgkant etter ein pause. Han greier ikkje å ete så mykje om gongen, så han må ete tilsvarande ofte.
Vi venta Birte og Håkon innom ein tur, dei skulle ha teinene med seg på hyttetur. Nils sat ei stund i garasjen og gjorde klart. Som de ser er det mykje att før der er ryddig, men kven kan vere inne i garasjen og rydde i finevêret. Eg låg ei lita stund på solsenga før eg tok ein fotorunde i hagen. Roser, klematis og blomkarse blomstrar enno, men blomkarsen er litt frostskada.
Etter at ungdommane var reiste, la Nils seg nedpå igjen, og eg la meg på sofaen med lydbok. Begge sovna, så no er vi klar for ein lang TV-kveld. Ønsker alle ei fin helg anten det blir turvêr eller "kose- seg -inne-vêr ".


Leonardo da Vinci i delvis sol.Den har blomstra i heile sommar.


Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...