torsdag, oktober 20, 2016

Dagbok 2016: 20.oktober



Ein finare oktobermorgon enn den som møtte meg i dag, er det vanskeleg å få. Rett nok var det kaldt og rimfrosne markar då eg stod opp, men i 10-tida kom sola og eg var ute på altanen og tok bilde. På nedste bildet ser vi rett bort i "Svartebygda" dvs. Melsbygda der vi budde i fem år. Eg grøssar når eg tenkjer på haustane der.
No har sola gått ned for i dag, ho blir borte i 18-tida, og eg ser litt skyer på himmelen. Temperaturen er +6 grader C.
Det første eg tenkte på då eg såg vêret idag var: No må eg få ut sengetøyet til lufting, bytte på sengane og vaske golvet. Typisk meg. Er det fint ute, må eg gjere noko inne. Ja, det var ein ting til: eg vaskar nesten alltid badet og kjøkkenet på torsdagar, så då slo eg fleire fluger i ein smekk. Sengkleda vart vaska og heng på snora til tørk. Det er fint å tørke klede ute i finevêret, det er berre det at dei tørkar så seint. Det har ikkje vore eit vindpust heile hausten og lauvet heng på trea.
Eg lånte eit sekkehjul med naboen, og fekk flytta gullbusken inn i kjellaren, kan ikkje risikere at den frys.Elles hjelpte eg Nils med å vaske sommarhjula og rydde litt i garasjen. Så måtte eg berre ta ein liten tur ut i Starevegen med fotoapparatet.
Huset til Jørn m/fam er ferdig renovert og det blei veldig fint

Blodlønnen er praktfull i lag med den gule bjørka.

Denne skråninga brukar eg å ta bilde av om våren, ikkje så verst om hausten heller.

Laga ikkje middag i dag. Nils åt resten av fiskesuppa frå i går, og eg åt gryterett frå i forgårs. No har vi drukke kaffi og ete kake frå frysaren. Nils driv og varmar opp og tørkar bilen. Han skal møte til CT i volda i morgon klokka 8.00. Han ser ikkje akkurat fram til det. I dag har han ete potetgull innimellom. Det var ein idé eg fekk i går-og den fall i god jord.
Elles så hadde eg ei stund på sofaen med lydbok og strikketøy på ettermiddagen.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...