søndag, oktober 23, 2016

Dagbok 2016: 23.oktober


Klokka er 18.30, temperaturen er + 2 grader C, og det har vore enda ein finevêrsdag. Eg sjekka og fann ut at finevêret kom 1.oktober. Men då eg stod opp i dag var det ikkje sol men nokså skya. Etter kvart kom sola fram likevel.
Det har ikkje hendt så mykje i  dag. Mykje av føremiddagen gjekk med til husarbeid etc. Eg strauk litt klede og så laga eg ei stor panne med erter-/grønnsaksuppe. Trur den kjem til å vare nokre dagar, men Nils er veldig glad i slik mat. Han har som regel laga den sjølv, men i dag gjorde eg det meste. Før vi var komne så langt at vi åt middag, kom Birte og Håkon med sju krabbar til oss, så no har vi litt å bite i. Dei hadde visst fått ulysta seg sjølve også, så det vart ikkje bomtur denne gongen.
Mens vi sat og åt suppe kom bøsseberarane, så då kunne vi kvile middag med godt samvit etterpå.Eg har no lydboka mi som eg lyttar til innimellom-og strikketøy. Felte av ein lest f.m. og er godt i gang med nr.2.
I morgon skal Nils til fastlegen og måle blodtrykket f.m.og til optikar til synstest e.m. Synstesten tek han i samband med fornying av sertifikatet. Det er ikkje pålagt, men då får han samtidig vite om han treng nye briller. Stær oppdagar dei også på desse undersøkelsane. Kva eg skal styre med veit eg ikkje enno, det kjem litt an på vêret. Det skya litt over i vest i kveld, så det er ikkje godt å vite korleis morgondagen blir Har vore betre i hofta i dag. Heldigvis.


Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...