mandag, oktober 31, 2016

Dagbok 2016: 31.oktober


Klokka er 19.15, temperaturen er + 8 grader og det har vore skodde, regn og grått i dag også. Vi har ikkje vore ute for ei dør, men eg har ikkje vore så låk i rygg og hofte i dag, så eg trur det må vere høgtrykk på veg.
Når eg ikkje har planar for dagen, blir det alltid lite gjort, slik også i dag. Men ein treng vel ikkje "gjere" så mykje alle dagar. Eg tok i alle fall og baka tre brød på føremiddagen, om ikkje anna. Det blei nysteikt brød og kaffi til lunsj i dag, så vi venta med middagen til seinare. Eg sette meg til å strikke mens vi såg på paven og messa i Lund. Eg fekk felt av ein lest under seremonien. 
Så begynte eg på middagen; laga brun saus(Toro) og steikte kotelettar som fekk koke i sausen både vel og lenge. Faktisk litt lenger enn planlagt, men det gjorde ingen ting.
Vi fekk heilt uventa besøk av Kari og Kåre med ein nydeleg rosebukett. Dei ville ikkje ha verken mat eller kaffi, berre prate litt. Det var veldig koseleg at dei kom innom, men eg følte det var litt kipt at dei ikkje fekk servering.
Då dei var reiste sette eg på potetene og så åt vi. Nils var ikkje i storform i dag, men det var sikkert litt for varmt inne-han har det best i kulden.
Eg tok nokre bilde frå altanen rundt kl.14.00, ein time seinare var det åt å skymest.




Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...