mandag, desember 28, 2015

Dagbok 2015: 28.desember

Klokka er no 22.45. Temperaturen ute har stige til + 2 grader C, noko som somme likar betre enn andre. Bildet over viser korleis det var på morgonen i dag, SÅ fint blir det vel ikkje  heretter.
Bilane var nokså nedisa , så Nils sette signaturen sin på vår bil, sidan vi har ein besøksbil ståande .


I dag har vi vore i litt aktivitet. Nils var først nedover ein tur, og så var han ut i hamna og såg etter båten. 
Eg vaska grundig kjøkken og bad, og betjente vaskemaskina og oppvaskmaskina. Blant anna.
Til middag åt vi av spekematen vi fekk til jul, med poteter og flatbrød til. I morgon skal vi ha fisk. Må ligge litt lavt før vi skal ha svineribbe på nyttårsafta.
Eg har lese litt i lydboka mi, men det er så mykje anna eg skal styre med også. I dag har eg sett dei første episodane i serien om Frøken Fridmann på opptak for å vere klar til den nye serien som begynte i kveld. Det er mykje å halde greie på. Og no høyrer eg at "Hypnotisøren" skal begynne i kveld. Eg har lese boka. Blir nesten stressa. Mens eg les og ser TV har eg sjølvsagt eit strikketøy -og tek nokre omgangar innimellom.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...