søndag, desember 27, 2015

Dagbok 2015: 27.desember


Klokka er no 18.00, temperaturen er minus 5 grader C, og det har vore ein nydelig dag. Sjølv om vi ikkje såg sola var det i alle fall lyst i fleire timar. Eg stakk ut på trappa og tok dette bildet rett før vi åt middag, Då var det litt skymt-men klokka nærma seg 16.00.
I dag har det vore ein sløv dag her hos oss, vi har gjort lite og ingen ting. Eg har lese ein del og lagt opp eit nytt lestepar, må ha noko å henge fingrane borti så eg ikkje somnar. Forresten somna eg ei lita stund også, men det var før eg strikka. Elles går det litt i klesvask.
Til middag i dag vart det restar frå i går, men Nils kokte litt poteter til. VI  har  framleis rikeleg mat om nokon stikk innom. Og eg kjem i hug både det eine og andre som eg gløymde å ta fram i går. 
Det er ikkje så mykje spennande på TV-akkurat no høyrer vi delvis på ein gammal DDE-konsert. Synest dei sender mykje reprisar på statskanalen.
Både Nils og eg fekk både bøker og hefte til jul, så lesestoff manglar vi ikkje med det første.
I morgon er det kvardag, så då blir det kanskje ein tur nedover, men store utskeielsar blir det ikkje, Nils er framleis plaga med foten og eg er no aldri heilt god. Men er ikkje verre enn vanlig, og då er det greitt.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...