lørdag, desember 26, 2015

Dagbok 2015: 26.desember


Klokka er 21.00. Temperaturen er minus 6 grader C, og i dag vakna vi til kvit jul. Det har kome meir snø etter kvart, men trur ikkje den blir liggande.
Det er tradisjon at alle som kan, kjem til oss andre juledag. I dag var vi 12 til bords, men skulle eigentleg ha vore 13. Ingeborg var forkjøla og hadde feber, så ho vart att heime i lag med Charlie.
Menyen er også tradisjon: Stroganoffgryte. Då kan eg gjere ferdig mykje på førehand. I fjor laga eg fløtegratinerte poteter til, og det var populært, så det gjorde eg i dag også. Marsipankakaa som eg kjøpte til Nils sin bursdag, var nesten like heil. Den vart dessert i dag i tillegg til fruktsalat of krem.
Vi hadde eit måltid til med brød og pålegg m.m., men det såg ikkje ut som om folk var særleg svoltne då.
Ei stund etter at alle hadde reist, kom Einar og Audun tilbake. Bilen til Einar var såpass trøbblete at det vart til at Nils køyrde dei ut i Garmokrysset der Øystein tok over.Bilen står att her. Det var sjølvsagt ikkje nokon kjekk slutt på dagen, men når det ikkje skjer noko verre og alle er like heile må ein ikkje klage.
Eg har rydda opp verste rotet og no skal eg snart kose meg med TV-program.  I morgon er det enda ein helgedag- då tippar eg vi er rimelig sløve.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 16.april

  Dette bildet er frå i fjor, men trappa ser likeins ut i dag og eg har gått dei 43 trinna i dag også. Klokka er no 16.04, temperaturen er +...