lørdag, november 28, 2015

Dagbok 2015: 28.november

Klokka er no ca halv tre. Temperaturen ute er + 3 grader C. Det sluddar og regnar om ein annan. I halv elleve tida var det nesten lyst ute, så då tok eg bildet over.
Etter å ha rota rundt her heime ei stund, ville vi ein tur ut i hamna og sjå- og sjekke korleis det såg ut der raset gjekk for eit par dagar sidan. Vegen er open att , og der er rydda opp. Dessverre regna det akkurat då eg skulle ta bilda, så det vart kvite flekkar etter dropane.


Det var ruskut å leggje utpå i dag, og eg gjekk ikkje tur, slik eg plar gjere.Båten hadde det bra. Den får låne plassen til Matias sin båt, men der er ikkje så ideelt å halde til når ein skal ha fisk og stampar på land. Grunnen til at han ligg der er at han då kjem med på Web-kamera.



Vi skulle handle på Amfi, men først køyrde vi ned på Mørebiltomta, så eg fekk ta bilde av det nye "bankbygget". Bank er der rett nok ikkje lenger, i første etasje er der treningsstudio. Huset var før eit ganske pent bygg i to etasjar, no har dei bygt på to etasjar til. På toppen skal det visst vere leilegheiter, kva huset elles skal fyllast med, står att å sjå. Men det ruvar bra i terrengent.


Eit anna ruvande bygg tek form nær småbåthamna. Vi greier ikkje å finne ut om det er på fire eller fem etasjar.Det er det nye kloakkreinseanlegget. Veit ikkkje om der skal vere leilegheiter.Mykje folk og mange bilar på Amfi i dag, men vi gav oss ikkje til, vi handla det vi skulle og så for vi heim. No driv Nils og kokar lange til middag.



Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...