torsdag, mai 07, 2015

Dagbok 2015: 7.mai

Klokka er 19.00. Temperaturen er + 11 grader, det er skya og opplett.Våren er komen, men vi ønsker oss litt meir varme.
I dag då eg stod opp, var eg merkbart friskare, så sykja gjekk relativt fort over. Eg har stor tru på Bisolvon hostesaft. Føremiddagen i dag gjekk stort sett med til farging av hår etc. før vi stilte på styremøte på Bakkola klokka 12.00
Etter møtet handla vi litt, før vi for heim og laga middag. I dag var det salta lange på menyen, og derfor var Nils kokk.
Etter middag slappa vi av litt før Nils klipte resten av plenane og eg støvsuga.
Innimellom har eg trykt opp diverse dokument til møtet på tysdag, men gjekk tom for blekk før eg var ferdig.Clas Ohlson i morgon! Elles er det jo aktivitetsdag på Bakk-Ola-marka i morgon, så kanskje vi tek ein tur dit. Og så er det litt av kvart å ordne ute i hagen om eg skulle få tid og krefter til overs.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28. april