søndag, mai 10, 2015

Dagbok 2015: 10.mai

Klokka er 20.35, temperaturen ute er vel 10 grader C, og vêret er lettskya og fint. I dag tidleg hadde eg forventa finevêr og sol, då regna det, men det betra seg utover dagen. Det er første sundagen på lenge utan fastsett program, så vi var litt i villreie om korleis dagen skulle brukast. Men Nils skulle ha fleire forsyn og onglar på lina. så han hadde ein jobb å gjere. Eg fann no litt å styre med i huset, og så laga eg tidleg middag. Etter at vi hadde slappa av etter middagen, begynte Nils å egne lina med frosen makrell frå i fjor, så då gjekk eg ein tur rundt storebakken. Eg er i dårleg form, men kom meg no rundt og heim att, så det er håp! Sette meg ut på tunet og etter ei stund kom Marit og vi fekk oss ein lang prat. Tok nokre bilde på turen min, fotoapparatet har den evna at det DREG meg framover.Og i dag var det fint fotovêr.Som de ser av bilda mine er det uvanleg mykje snø i fjella i år.

Fin skråning i Starevegen.

Mykje snø i fjella.

Starevegen mot kveld.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...