fredag, mars 06, 2015

Dagbok 2015: 6.mars

Klokka er snart halv frm. Temperaturen ute er + 8 grader C, det er overskya, opphaldsvêr og stilt. Ganske fint ute i dag altså, men det skal kome nye stormar.
Nils for ut for å fiske i dag, men det var dårleg med napp, dessutan begynte det å blåse, så dei vart ikkje så lenge borte. Han fekk såpass mykje at vi skal ha kokt småsei i dag, og steikt på sundag. Meir var det ikkje.
Mens Nils var vekke skulle eg støvsuge, og det gjorde eg. I tillegg pussa eg vindua på innsida, og frytta om på sofaane. Det siste var sikkert ikkje så lurt, i alle fall ikkje for ryggen min. Det blei ei god stund på sofaen i etterkant. Eg lærer aldri, men håper det skal gå over denne gongen også.
Elles har eg vore og sett til blomstrane til naboen som er på ferie, alle plantane ser ut til å ha overlevd.
Så er det fredag igjen, denne veka har gått enda fortare enn vanlig. Eg vil ønske alle ei god helg.





Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 27.mars

Klokka er no 17.45, temperaturen ute er+ 9 grader, men det er overskya i dag, så det er ikkje så fint som det var i går. Eg sov godt sist na...