onsdag, mars 04, 2015

Dagbok 2015: 4.mars


Klokka er snart halv sju, og klokka sju skal vi reise utover til Fosnavåg på konsert.Vi er 11 pensjonistar som reiser i lag - med Maxi Taxi, til konsert med 12 tenorar. Vi skal på ei ekstaframsyning som tek til klokka halv ti.
Ute er det snø og slaps og + 1 grad C. Eg har kvilt meg mest mulig i dag for å klare å sitte  den tida konserten varer.
Nils var på vedaskog i dag igjen. Eg styrte litt heime, strauk nokre klede m.a. Til middag laga eg steikt blålange med remuladesaus. Steikte fisken på panna først, og i steikomnen etterpå. Det blei veldig godt.
Ei stund etter middag fekk vi besøk av Margrete, Ingeborg og Erlend. Det var veldig hyggelig å ha nokon å drikke kaffi i lag med. Og Margrete fiksa kamera mitt; som eg trudde var det ikkje noko alvorleg i vegen, men eg er ikkje særleg flink til å sette meg inn i alle duppedittane.
I dag er det feiring på Kongsberg, det er fem år sidan minstemann kom til verda. Eg skriv blogg no, i tilfelle eg ikkje orkar når eg kjem heim att. Har sett Anno på opptak !

Om konserten:
Av dei 12 tenorane kom 10 frå GB, ein frå Frankrike og ein frå Canada. Alle kunne sjølvsagt synge, det må ein nesten rekne med. Dei hadde med seg fire musikarar, ein på slagverk, to med gitarar og ein med tagentinstrument. Skal eg kritisere noko, måtte det vere at musikken var litt for sterk i forhold til songen. Tolv tenorar, dei fleste unge, med kvar sin mikrofon lagar bra mykje lyd !
Konserten var eit fyrverkeri av song og dans.Alle tenorane var kledde i mørkegrå dressar og svarte lakksko, det var stilig. Men at dei i tillegg til å synge dansa i tillegg var meir enn imponerande. Repertoaret var mangfoldig, frå Nessum dorma til rock. Konserten varte i vel to timar inkl. ein liten pause, så det var nesten midnatt då vi kunne sette oss i bilen. Dei hadde to slike konsertar på ein kveld, så dei må ha bra kondis.
Vi var heime i 1-tida og då måtte eg sjå opptaket av Anno før eg la meg.
No har vi bestilt billettar til Vampkonserten på Øye 28.juli, pensjonistlaget arrangerer turen, som også inkluderer båttur på Hjørundfjorden. Trur alle plassane er borttinga alt.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...