onsdag, januar 28, 2015

Dagbok 2015: 28.januar

                           Eli Kjøde og Eirik Stave
Klokka er 20.30, temperaturen er + 4 grader C, det har vore overskya og litt regn i dag, men det betyr ikkje så mykje når ein har fullt program inne.
Vi somla litt på føremiddagen før vi kom oss nedover, hadde ærend på apoteket i dag også.
Så var vi på Bakk-Ola og henta songbøker og årar etc. før vi var på Kulturhuset og dekka bord og gjorde klart til møtet.
Vi fekk eit par timas pause heime, så vi fekk laga oss litt mat, dusja og "pynta" oss. Vi må møte i god tid før møtet, sidan Nils er med og sel billettar.
Det såg ikkje ut som det skulle komme så mange, men så ramla det inn folk i massevis, fleire enn vi hadde berekna mat til. Elles var det no veldig kjekt.
Særleg sidan Øystein var dagens trekkplaster. Han var der og fortalde om Store-Rasmus, ikkje romanfiguren, men den verkelege personen. Trur alle tykte det var interessant.
No skal eg ikkje referere heile møtet her i kveld, referat til avisa skal eg skrive i morgon.
Nils vann to gevinstar i dag, ein primula (no har vi fire) og ein stor mørkeblå handduk.
Eg blir alltid litt surrete i hovudet etter slike møte (tinnitus), så no skal eg ha meg ei stille stund og legge i hop klede.
Så får han Nils sitte og høyre på at politikarane tyt om att og om att på samme argumenta.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...