torsdag, januar 29, 2015

Dagbok 2015: 29.januar

Klokka er snart halv åtte. Temperaturen ute er minus 1 grad C; det har vore ganske fint vêr i dag, men ikkje så klårt at sola har vore særleg mykje framme. Men vi fekk registrert at ho forsvann bak Melshornet i 12-tida (bildet). Så då kan det ikkje vere så lenge til ho "kliv honnje", som vi seier her i Ørsta.
Dagen i dag har gått fort unna utan at det har hendt så mykje. Eg sette meg til å skrive referat før middag, var ferdig i 12-tida. Då kom Nils heim, han hadde vore eit lite ærend nedover, og vi åt lunsj. Vi pusla rundt litt til det vart tid å lage middag. I dag vart det fiskegrateng frå frysaren; eg raspa gulrøter og kokte broccoli til, så vi sløyfa potetene.
Elles har eg lese litt i boka eg begynte på i går, den tek faktisk til å interessere meg. Handlinga er lagd til Afganistan. Og mens eg les strikkar eg lester.
Med andre ord har dette vore ein dag utan store opplevingar, men det gjer ingen ting.
I morgon skal eg på lunsjbesøk til ein nabo. "Damelunsj" kan vi kanskje kalle det.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 16.april

  Dette bildet er frå i fjor, men trappa ser likeins ut i dag og eg har gått dei 43 trinna i dag også. Klokka er no 16.04, temperaturen er +...