mandag, april 21, 2014

Dagbok 2014: 21.april =2.påskedag.

Klokka er 19.15; temperaturen ute i skuggen er + 13 grader C, og det har vore enda ein nydelig dag.Men det er framleis kaldt om nettene, så ein må vere forsiktig med kva ein set ut av plantar etc. Dei eg har ståande på trappa toler kulden, men "gulltreet" vårt har vi ikkje bore ut enno. Som de ser av bildet er plenen fin og grøn etter all hønsegjødselen han fekk tidlegare. Det som ikkje kjem så godt fram, er at det er blått i blått av Scilla, som er store og kraftige i år.
Dagen i dag har gått med til å få hovudet og tinga på plass. Vi var nok litt slitne etter turen i går, men er ved god helse. Eg hengde på plass alle kleda eg hadde pakka, veldig lite av det var brukt, og så vaska eg det vi hadde skitna til, og hengde det ut. 
Stod lenge ute i vegen og prata med eit par nabodamer; det er slik her at vi går ikkje så mykje inn til kvarandre, men når det er finever, kan vi stå ute og prate i det uendelige.
Låg ei stund på altanen og sola meg med lydbok på øyret. Det var ikkje så mykje eg fekk med meg av innhaldet i boka, for eg har ingen problem med å sove i sola ute.
Til middag i dag vart det steikt fisk, og det smakte godt, som vanlig.No skal Nils ut og sjå etter båten, og er det stilt, tek han ei runde ut på sjøen for å fiske.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 22.april

No er klokka blitt 16.35 utan at det har hendt så mykje. Det mest dramatiske som har skjedd er at eg har prøvd å slette alle bilda mine på P...