onsdag, mars 26, 2014

Dagbok 2014: 26.mars.



Klokka er 17.15, temperaturen ute er + 11 grader C, og vêret kan ikkje bli betre.Eg prøvde å ta bilde av sola, det er ikkje så godt utan filter, men bildet gir vel eit inntrykk av kor fint vi har det. Det er kaldt om nettene, og det går ei god stund utover dagen før det er så varmt som no.
Eg brukte føremiddagen til forefallande husarbeid, blant anna baka eg ei kake + 3 brød. Dermed vart det varmt brød og kaffi til lunsj; middag har vi ikkje ete enno.
Nils var nedover og henta den nye motoren til båten, eg hjelpte til med å få den på plass, og Nils har prøvekjørt den i ein balje med vatn. Så spørs det om det blir sjøsetting i morgon. Synest at heile veka, så langt, har dreia seg om motor.
Eg er ikkje heilt god i hofta for tida, så i dag har eg ikkje gått tur, men lege ute på altanen på solsenga , høyrt på lydbok og sove innimellom.Så har eg i alle fall fått sol og frisk luft. No har Nils funne ut at han vil ha båten ut i kveld, så då blir eg med ut på Rjåneset ein tur.


Frå Rjåneset:






1 kommentar:

Hildegard sa...

Vakre bilder frå Rjåneset.

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...