onsdag, november 07, 2012

Vêrmelding 7.nov. - 2012

Klokka er no 14.15. Temperaturen ute er knapt 2 grader C og det slapsar ned litt heile tida. Som der ser ligg her att ein del snø ovafor garasjen og langs vegen der plogen har gått. 
Det blei tidlig middag i dag, og no blir det ein liten pause før kaffi. Til middag i dag laga eg ein kinesisk- inspirert gryterett med ris til.Det er slike rettar eg likar å lage, då snokar eg i skuffer og skap og tek det eg finn. Det blir alltid godt. På den nye Asia-butikken i gågata kjøpte eg ei flaske som eg trudde var mangochutny-det er det ikkje, og no veit eg ikkje kva eg skal bruke innhaldet til Nokon som har eit tips.Sjå på bildet.
Før den tid hadde eg ei ryddestund på kjøkkenet-det er alltid eit skap eller to som treng ein omgang også. Og så har eg skrive eit avisinnlegg, ein omtale for å lokke pensjonistar på møtet vi skal ha neste onsdag. Mange av dei faste medlemmene våre er i Spania så eg håper på at nokre nye kjem til,så det ikkje blir stusslig.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...