tirsdag, november 06, 2012

Vêrmelding 6.november - 2011

Klokka har passert halv seks og det er bekmørkt ute. Temperaturen er + 3 grader og det regnar. Snøen er på langt nær vekk, men den minkar, særlig på nedsida av huset.
I dag har eg ikkje vore ute for ei dør, men jobba inne heile dagen. Først baka eg seks brød, og då dei første var ferdige åt vi lunsj. Deretter fekk eg Nils til å gå opp på loftet og hente ned dei gamle stovegardinene, som etter ti år i stova har fått kvilt seg på loftet i to år.
Eg er fornøgd med gardinene som eg kjøpte for to år sidan- heile året, berre ikkje i jula. Likar ikkje å pynte med skrikande raudfargar når gardinene er fulle av blomster i duse lilla og beige fargar. 
"Gamlegardinene" var eigentlig ecru-farga, men har blitt kvitare for kvar vask, og no er eg tilbøyelig til å kalle dei kvite. Det vart i alle fall veldig kvitt i stova no, men sidan eg ikkje har noko anna kvitt, verken møblar eller vegger, kan det vere OK. No kan eg i alle fall pøse på med fargar både i advent og jul. Dei 12 år gamle gardinene er faktisk veldig fine, så Elin, eg trur ikkje eg kjem til å selje dei no heller.
Har stått i timesvis og stroke, men no skal eg lage middag. I dag blir det steikt sei med rivne gulrøter og heimelaga remuladesaus. Tykte eg måtte variere tilbehøret litt. 
Nokre dagar med fint vêr og litt slendrian, gjorde at eg fekk arbeidslysta tilbake.Håper det varer.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...