torsdag, november 08, 2012

Vêrmelding 8.november - 2012

Klokka er har passert 16.00 og sola har gått ned. Temperaturen er så vidt under 0 grader C.
Det har vore ein strålande dag med sol frå skyfri himmel, men dessverre litt glatt på vegane.
Eg var ganske flittig før middag, fekk både støvsuga og vaska til helga. Nils hadde tannlegetime kl.11.30, og då han kom opp att reiste vi til Vik for å handle. Sjølv om veret er fint, er det ikkje så mykje å ta seg til ute når det er snø og is rundt dørene. 
Det var for det meste mat vi handla i dag. Då vi kom heim steikte vi oss fiskekaker til middag.Og no måtte Nils bort på kaia for å fiske, han såg teikn til makrell i fjorden i dag-sjølv om det er lovlig seint på året for den slags.
I morgon klokka 9.00 er det min tur å ta min årlige tannsjekk. Vi har bedt om å bli innkalla på same tid og det har funka i årevis,  no har vel systemet feila litt. Men sidan tannlegen har flytta tilbake til Ørsta betyr det ikkje så mykje.
Bilda eg legg ut i dag, er tekne på ulike tidspunkt. Dei to i midten har eg tatt frå parkeringsplassen på Amfi.
Solveig har gitt meg ein "award" for bloggen min, og det er no kjekt. Eg reknar meg ikkje for nokon typisk bloggar, men fortel litt om veret og daglige gjeremål. Eg veit også litt om kven lesarane mine er; det er stort sett familien, naboane og tidlegare naboar som har flytta frå Ørsta og synest det er kjekt å følge litt med på det som skjer her. Elles veit eg godt at kven som helst kan finne bloggen min og lese den, derfor skriv eg ikkje noko "hemmelig" her. Eg synest det er kjekt at folk les det eg skriv, men skulle gjerne hatt fleire tilbakemeldingar.
Elles er det mange som trur at eg lagar fiskekaker heile tida, det stemmer ikkje.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei,hei
Er ein fast lesar av bloggen din, sjølv om eg verken er familie eller nabo :)
Ang. fiskekaker: hadde vore kjekt om du ville dele oppskrifta du bruker!

Helsing komande(?) fiskekakelagar. ;)

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...