torsdag, september 06, 2012

Vêrmelding 6.september - 2012


Klokka er 18.45, ute er det overskya og for det meste opphaldsvêr. Temperaturen ute er +10 grader.
Trefte ei veninne frå pensjonistlaget i dag som kom att frå Oslo med nattbussen. Ho var heilt oppløfta over å ha hatt fine og varme dagar i hovudstaden.
Då vi stod opp i dag, såg vi at det hadde snødd ned i dei høgste fjelltoppane, og Den store frosten  tok tak i meg, den sit vel i til det blir vår igjen.Vi var ein tur ned på Amfi og handla, og då såg vi at det hadde kome nysnø oppå den gamle snøen som låg att i Saudehornet. Kan ikkje hugse at det har hendt før.
Eg var litt i tvil om eg skulle gå på Dagkino og sjå Kon-Tiki i dag. Nils skulle til Volda på verkstad med  Note-en. I siste stund bestemte eg meg for kino. Filmen var veldig flott med spektakulære naturbilde og ein stilig Thor Heyerdal, som ættar frå Ørsta. Bestefar hans er herifrå, og onkelen hans er lensmann her.Sjølve hendinga var jo kjend frå før, og vi visste at alle kom fram dit dei skulle, elles hadde det vore enda skumlare med alle dei store haiane. Trur filmen kjem til å slå godt an i USA."Based on a true story"- kanskje ein Oscar?
Eg ringde til Nils, som framleis var i Volda, så eg bestemte meg for å gå heim. Sist eg gikk opp att frå sentrum, køyrde eg Erlend i barnevogn. Han blir 9 år til hausten. Eg valde gangvegen langs Vike-elva for å sleppe å gå i trafikken. Eg var så gjennomfrosen av å sitte stille i ein (for meg) iskald kinosal, så eg gikk så fort eg kunne for å få varmen i meg - utan at eg blei varm før eg var heime på kjøkkenet og begynte å steike pannekaker. Nils kom straks etterpå. Etter at vi hadde ete somna eg på sofaen. Kjende ikkje noko i verken rygg eller hofte då eg gjekk oppover, men fekk litt vondt i "godefoten". Så får eg sjå korleis eg føler meg i morgon.
Har ikkje gjort så mykje fornuftig i dag, men eg har no løna den samme uansett.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...