onsdag, september 05, 2012

Vêrmelding 5.september - 2012

Klokka er 20.00, og no ser eg at himmelen kjem delvis til syne etter ein regnfull dag.
I dag støvsuga eg heile kåken og gjorde diverse anna husarbeid, før eg stilte opp på styremøte i pensjonistlaget kl.12.00. I dag var vi berre fire av seks som møtte fram. Det var ikkje skulk, men to av styremedlemmene var ute på reise.Det er mykje som skal på plass før møtet komande onsdag, og i tillegg er det ein del byråkrati.
Nils rakk å hente meg heim att før han reiste til Volda for å køyre Margrete sin bil til EU-kontroll. Margrete får ha vår bil så lenge. Ho hadde fri i dag, men var til tannlege med dei to yngste. Nils var i Volda til dei var ferdige med bilen, men må tilbake med den i morgon sidan den skal reparerast litt.
Før han for bortover fekk han forresten telefon om at Margrete skal ha den nye bilen på tunet den 13.sept.
Mens eg var her heime åleine, fekk eg gjort unna litt "kontorarbeid" og laga middag. Det blei ein enkel gryterett basert på ein ferdig-pose med Taco-gryte. Ikkje noko særlig i utgangspunktet, med med litt tilleggsingrediensar blei den bra. Det er slikt eg har kjøpt i hop og ikkje har samvit til berre å kaste.
Etter ein sein og kraftig middag, sovna eg inn på sofaen -  for ei stund.
No har eg lese litt i boka mi, ein kriminalroman av Jørn Lier Horst.

Ingen kommentarer: