tirsdag, september 04, 2012

Vêrmelding 4.september - 2012

Klokka er 16.30. Ute høljar det ned, skikkelig grisevêr med andre ord. Temperaturen er +11 grader C.
Det har ikkje skjedd så mykje i dag. På føremiddagen vaska og rydda eg i huset og gjorde diverse anna husarbeid. Ikkje så mykje å skrive om eigentlig.
Til middag hadde vi restar frå i går, og etter ein rask kaffikopp tok vi turen til Volda, for å høyre etter bilen til Margrete. 
Den var bestilt i april, og det vart då sagt at det kunne gå opp til 3 mnd.før ho fekk den. Vi tykte det var drygt, men no har det gått fire mnd. Til samanlikning kan eg nemne at då vi bestilte bilen vår i Ålesund fekk vi den på mindre enn ei veke. Det var sjølvsagt eit anna bilmerke, men likevel.Trur det er lurt å handle bil på store forretningar. 
Bilen står i tektyleringskø i Drammen og det har den gjort i vekesvis.Til alt overmål reklamerer dette bilmerket med "kort leveringstid". Kor lenge er det, eigentlig?  Blir litt opptrekt!
Skulle eigentlig ha hengt ut ein klesvask, men det blir vel trommeltørk i dag. Har vore innom biblio og henta ei bok som dei hadde lagt til sides til meg. Den skal eg rippe no, så kan dei få den att i morgon når eg skal på styremøte i pensjonistlaget.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...