fredag, august 24, 2012

Vêrmelding 24.august - 2012

Klokka  har passert 20.00, temperaturen er + 16 grader og det har vore fint arbeidsver i dag. Overskya, men god temperatur. Akkurat no kom det litt regn.
Før middag vaska eg til helga pluss diverse anna husarbeid. Nils var på Jysk og henta heim madrasser til kjellarleilegheita. Til middag i dag vart det spekemat, kan ikkje ete fisk kvar dag heller.
På ettermiddagen hengde vi oss på naboens hageprosjekt, så no blir det å legge duken bortover til oss. Eit lite stykke til å begynne med. Det er no vi damene som planlegg prosjektet-og det er ikkje så stort for vår del.
No har Nils vore bort på terminalen og fiska meir makrell, så det blir nok både til oss og naboane. Han fekk større fisk denne gongen. Denne gongen skal den kokast og etast kald.
Eg hadde lyst å gå og sjå Kon-Tiki - filmen i kveld, men Nils ville ikkje, for han har sett ein Kon-Tiki-film før. Eg gad ikkje å gå åleine. Det kjem vel fleire sjansar.
Vil ønske alle lesarane ei god helg.

4 kommentarer:

solveig sa...

Nei har han sett den som fekk Oskar (?), så vil han vel bli skuffa no ;-)

Flott regnboge. Venninna mi seier at der er alltid to og dei er speilvende. Det hadde ikkje eg tenkt på før.

arieldog sa...

Flott regnbogebilete!

Besta sa...

Ingrid Langdal sitt var betre.

STRIKKEMOR(O) sa...

Flott bilde av den doble regnboga!

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...