torsdag, august 23, 2012

Vêrmelding 23.august - 2012

Klokka er snart halv ni. Ute er det overskya, litt skodde, men opplett, litt lettare no enn før middag. Synest vi har hatt nesten same veret heile sommaren, men det virkar vel berre slik.Temperaturen er + 15 grader.
Ikkje så veldig mykje har skjedd i dag. Før middag rydda eg og støvsuga relativt grundig. Så var eg til frisør og fekk kvitta meg med ein del pels, tok ei runde på butikken før vi for heim att og åt oppvarma ballj (klubb), og etter det har ikkje eg vore arbeidsdyktig. Godt vi ikkje har det så ofte. Nils har vore ute og klipt litt plen etterpå, men eg har stort sett halde meg nær vannkrana-det vart vel mykje salt i den middagsretten, nemlig. No er det fotball på tV, så eg vurderer å ta meg ein liten tur ut gata og inn att om ikkje meir.Og så har eg no lydbok.
NB: Bildet er ikkje frå VÅR hage.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...