søndag, august 19, 2012

Vêrmelding 19.august - 2012

Klokka er 19.00, temperaturen + 19 grader C og det er lettskya og fint ute. Det var noko skodde i dag tidlig, men etter kvart vart det blå himmel innimellom.
Vi hadde ikkje så mykje på programmet denne dagen, men vi venta Solveig, Øystein og Olaug innover. Øystein skulle delta i eit løp. Trur han vann si klasse - 50+, men han var visst den einaste som stilte. Smart!
Etter han hadde sprunge, kom dei hit og fekk seg brødmat og kaffi , middag ville dei lage seg heime, så fekk Håkon mat også.
Eg er ingen "bordpyntar", slik som Solveig. Men eg har i alle fall eit fint frokostservise frå Villeroy & Boch. Det heiter Amapola, som er det spanske namnet for valmue.Der finst i handelen eit plagiat av dette serviset, men vårt er "ekte". Eg kan dekke til 12 med det vi har. Einaste "problemet" er å ha serviettar som passar til; dei eg hadde i dag var ikkje heilt topp.(Dei burde ha vore einsfarga)
Etter at Hareidsdølane var reiste la vi oss ut på solsenga  og sov middag.Himmelen i aust (bildet) ser lovande ut, så kanskje får vi ein fin dag i morgon også ?

1 kommentar:

solveig sa...

Takk for oss! Det passa fint med tida. Vi sette av og plukka opp Håkon på vår veg.
Serviset er fint og serviettane friske!

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...