søndag, juli 29, 2012

Vêrmelding 29.juli - 2012

Klokka har passert halv ni, temperaturen på trappa er + 23 grader C, og det er lettskya og fint ute.
Full sol har vi hatt lite av, så eg har for det meste vore inne. Dumt av meg, men eg fann liksom ikkje på noko anna. 
Til middag steikte vi makrell og eg koka rabarbrasuppe. Eg åt så mykje makrell at eg ikkje orka suppe, så den fikk Nils åleine. Hadde brukt Stevia søtstoff i staden for sukker, så det var i grunnen sunn dessert. 
Eg har lese ganske mykje i lydboka mi i dag, og Nils tok seg ein tur på kaia og fiska meir makrell. Vi kan vel seie at dagen har vore ganske sløv. Så det kan hende eg har samla energi til eitt eller anna storveges i morgon.
Vi har fått oss ein ny katt, dvs. ein besøkskatt som kjem og et fisk. Han er mykje tammare enn den vi hadde før, og let seg gjerne klappe. Han er stor og fin, så eg trur det er einkvan som eig han.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...