lørdag, juli 28, 2012

Vêrmelding 28.juli - 2012

Klokka er no 20.00 og det styrtregnar ute. Temperaturen er + 15 grader.
Frå morgonen av såg det ut til at vi kunne få ein fin dag, når berre skodda letta. Sola var nesten framme ei stund også, men så vart det slutt på godveret.
Vi har ikkje gjort så mykje fornuftig i dag, men vi var ein tur på Amfi og handla litt, for å komme oss ut dørene ei stund. Der tok eg bildet over. Fjorden var blank og stille, og ein skimtar litt av den blå himmelen. Den er ikkje mykje blå no.
Elles har vi slappa av, og eg har lese lydbok, som vanlig. Til middag hadde vi risengrynsgrøt og spekemat- ikkje ulikt maten vi hadde i går. Men i morgon blir det steikt makrell, for Nils fiska frå land og fekk såpass mykje at vi har i morgon. Mange dagar sidan vi har hatt fisk. Mens blomstrane i hagen druknar, kan vi glede oss over dei vi har inne.God helg til alle! Og god tur til dei som skal ut og reise!

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...