mandag, juli 30, 2012

Bok nr.37 - 2012: Brødrene fra Iron House.



Dette er den tredje boka eg har lese av den amerikanske forfattaren John Hart. Eg likte godt dei to første, og denne er også god, for så vidt. Men, og det er eit stort MEN, her er fryktelig mange brutale mord og drap, som aldri blir oppklara eller straffa.(Lesaren får vite kva som har hendt.) På meg virkar det som om forfattaren meiner at det er OK å drepe onde menneske-og det strid mot min moral. Som alle dei tre bøkene eg har lese av denne forfattaren, handlar det mykje om arv, barndom og alt som formar eit menneske. Om eg ikkje heilt kjøper moralen i historia, må eg innrømme at boka er ein pageturner, og eg har lese flittig siste dagane. Boka er på 10 CD-plater. Eg er ikkje heilt nøgd med opplesaren, han les fort og litt slurvete-likevel får eg med meg alt har seier.(Dei to bøkene eg har lese før av samme forfattar har eg likt betre. Dei heiter "Det siste barnet" og "Ved elven".)
Frå nettet:
En gammel mann skal dø. Når han er borte, vil Michael være fritt vilt. Og kvinnen som bærer hans barn, vil føre jegerne til ham.
Ved guttehjemmet Iron House får to foreldreløse brødre lære at livet er noe man må slåss for. Skjøre, lille Julian overlever bare fordi storebroren Michael er fryktløs nok til å beskytte ham og ofre seg når et brutalt drap ryster institusjonen. På rømmen i New York tas Michael inn i varmen av en beryktet mafiaboss, og blir etter hvert så fryktet på gaten at han sjelden trenger å ty til våpen for å sette seg i respekt. Men etter to tiår i brutalitetens og voldens tjeneste, treffer han Elena. Drømmen om en ny begynnelse, et familieliv som han selv og Julian aldri fikk oppleve, oppfattes imidlertid som et svik av mafiaens nye overhode, og nok en gang må Michael flykte for å beskytte sine nærmeste. Denne gangen bringer flukten ham tilbake til fortiden - til gjenforening med Julian, men også til en verden av hensynsløst politisk maktspill, svimlende grådighet og livsfarlige ambisjoner. Til den brutale arven fra Iron House.

2 kommentarer:

solveig sa...

Eg ser bøkene hans er som billegpocket her. Eg har no ambisjonar om å lese noke amerikanske forfattarar på orinalspråket.

Besta sa...

Foreslår Steinbeck!

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...