mandag, juli 30, 2012

Vêrmelding 30.juli - 2012

Klokka er 20.30, temperaturen er + 17 grader, og det er lettskya og fint ute.
Det har vore litt skiftande vêr i løpet av dagen, men ikkje regn. La meg ut på solsenga etter middag og då skya det over, men så klårna det igjen mot kveld.
Nils var tidlig oppe og for ut og fiska sei, han fekk bra fangst.Det vart levande pale til middag i dag. I kveld var han ut og sette teiner, så blir det kanskje krabbe i morgon.
Eg har ikkje gjort så mykje til nytte i dag, men gikk ein bitte liten tur oppom garden for å sjå om eg fann eit blåbær eller to. Fann nokre få, og dei var på storleik med einebær.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...