søndag, juli 01, 2012

Vêrmelding 1.juli - 2012


Klokka er snart 20.00, og dagane går som ein røyk, sjølv om det ikkje skjer så mykje KVAR dag. Ute regnar det, og temperaturen er + 14 grader. Før middag var tempen oppe i 20 grader og det var tilløp til sol. 
Vi la ut på ein liten tur rundt Storebakken, men det tok si tid, for vi møtte mange hyggelige folk på vegen som vi prata med. 
I "Millionærsvingen" går arbeidet sin gang, men ikkje alt viser like godt att-som til dømes legging av drensrør.
Før vi kom heim hadde det alt skya over og det var like før regnet kom. Men ein må likevel beundre hagen i nummer 1. Den er like fin i gråver som i sol.
Det har blitt mykje sitting siste dagane, noko som ikkje er bra for meg. Eg er plaga med verk, og det var noko eg trudde eg var ferdig med.Så heldig var eg altså ikkje.
Etter middag måtte eg berre legge meg strak ut på sofaen-med lydbok.
Har fått melding om at Margrete og ungane er heime att i god behold. Det vart ein kort men hektisk ferie.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28. april

Klokka er no 22.10, teperaturen ute er + 10 graderC  og vi har hatt fin ver i dag. Den siste snøen som kom i fjella smelta sikkert i dag. Eg...