mandag, juli 02, 2012

Bok nr.29 - 2012: Kvinnen med fødselsmerket.

Kvinnen med fødselsmerket
Då har eg lese ut enda ei bok; den var rett nok kort, berre 7 CD-plater. Veldig bra lesen av Finn Schau.
Har som ein liten mistanke om at eg har lese den før, men med min sviktande hukommelse gjer det ingen ting.
Dessutan likar eg veldig godt Håkan Nesser sine bøker-måten har skriv på. Denne boka høver veldig bra som lydbok, fordi den heile tida fokuserer på forbrytelsen og ikkje har så mange digresjonar.Som eg las i ei bokmelding på nettet er den "genialt enkel" - noko eg kan skrive under på.Tok med enda ei HN-bok frå biblio sist fredag-og kanskje har eg lese den før. Men der var særdeles dårlig utval den dagen.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 16 MAI

Idag har maskina mi fått ein ny ide; når eg vil ha små bokstavar; så skriv no store ; og nåreg vil ha store så skriv ho små: Derfor må eg si...