fredag, juli 13, 2012

Klokka er snart 19.00, ute er det sid skodde, men opplett. Temperaturen er + 13 grader.
I dag var vi tilbake i den vanlige tralten. Før middag støvsuga eg og vaska til helga. Etterpå var vi nedover og handla, og eg hadde ein tur på biblioteket.
Då vi kom heim steikte eg rikelig sei til middag, og så slokna eg på sofaen då eg skulle lese litt i boka mi.
Bildet viser sukkerertene våre. Nils er tidlig ute og sår kvart år, men det vil ikkje dermed seie at avlinga kjem så tidlig. Eigentlig skulle vi vel hatt "modne" erter no, men vi fekk vinter og snø etter såinga, og ikkje altfor mykje sommar etterpå heller.
Så er det fredag igjen, og eg vil ønske alle ei god helg. I dag kan vi gratulere M &  S-I med bryllaupsdagen!

2 kommentarer:

solveig sa...

Her og vart det ete store mengder steikt sei. På skulekjøkenet bruker vi semulepudding til dessert etter seibiff. Eg laga sagopudding, noko som var svært populært.

Besta sa...

Vi hadde rabarbragrøt frå ein tidlegare middag, så i dag vart det dessert til kaffien.

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...