torsdag, juli 12, 2012

Vêrmelding 12.juli - 2012

 


Klokka er no 21.00. Skodda er fotsid og det regnar. Temperaturen på trappa er +12 grader C.
Men om det er grått ute har vi hatt ein fin dag.
Føremiddagen gikk med til fisking for mannfolka sitt vedkomande, og litt husarbeid for meg. Utpå ettermiddagen reiste vi inn til Margrete der også Solveig med familie var, og etter ei stund kom også Bodil og Svein.
I dag fekk Margrete prøve ut spisebordet med 4 plater og 14 stolar, så no er huset innvigd på skikkelig vis. God mat fekk vi, lasagne med salat og gode kaker og kaffi etterpå.
Solveig og fam. var med hit opp etterpå fordi dei skulle ha med seg fisk heim att, så no får Solveig noko å henge fingrane i. Men ikkje alle husmødrer er så heldige som ho og eg som får fisken så fint filetert og klar til bruk.
Takk til vertskapet på Straumshamn for ein fin ettermiddag. Reknar med at Margrete kanskje legg ut bilde, sjølv for eg heimanfrå i full fart utan verken fotoapparat eller mobil.
På bildet er sju av dei 11 barnebarna våre -ikkje ofte så mange er til stades på samme tid.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...