onsdag, september 02, 2009

Bok nr.57: Til din vrede går over.

Dette er Åsa Larsons fjerde bok, og eg har lese alle- i rette rekkefølge.Eg har likt alle, men denne aller best.Det er ikkje ein typisk kriminalroman,men meir ei fortelling om menneske og kva dei kan komme til å gjere og kvifor.
Hendinga er lagt til Kiruna i Nord-Sverige og helst til utkantane av byen, der det stort sett bur eldre folk og såkalla "bygdeoriginalar". Alle er tospråklige, snakkar både svensk og finsk flytande. Naturen spelar ei stor rolle i denne boka, og ikkje alt er like realistisk. Det gjer boka meir spennande etter mi meining.Å skildre ein kriminalroman som rørande kan virke litt undelig, men på denne passar det.Opplesaren gjer ein kjempegod jobb etter mi meining.
Å prøve å formidle kvifor ein likar ei bok, kan vere vanskelig, og det blir i alle tilfelle ei subjektiv vurdering.De kan jo lese om forfattarskapen til ÅL og kanskje starte med første boka om de er interesserte.
Les om forfattaren her.

3 kommentarer:

Elin sa...

Denne forfattaren må eg føre på lista! Eg nikosar meg med Francis Mayers lidenskap som lydbok, verkeleg ein godbit etter min smak!

Besta sa...

Den boka har eg ikkje sett her på vårt biblio.Kjekt å få tips om at den er bra, for eg hadde neppe lånt den utfrå tittelen.
Det som er med desse krim-seriane er at privatlivet til personane er så "viktig" at det er ein STOR fordel å lese i rette rekkefølga.

Elin sa...

Francis Meyer er ikkje krim, men ei kjempeartig roman frå universitetsmiljøet på Blindern, og masse om Petter Dass og Dorthe Engelbregtson...hehe

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...