lørdag, august 29, 2009

Storseien

I kveld har Olaug og Nils vore ute og fiska, og Olaug fekk ein praktfull sei.Som de kan sjå på kleda hennar, var det ein heller våt tur, men berre ein får fisk, så.....
Seien heng i garasjen og skal få vere med til Hareid i ufrosen stand. All fisk er best før han har vore i fryseboksen!!!!

3 kommentarer:

Hildegard sa...

Reine "Fiskarjenta", sikkert kjekt å ha henne med på fisketur.
Eidabesta

Besta sa...

Ja, både ho og Amanda er glade i å fiske.Kjekt for morfaren å ha med seg ei yngre utgåve,når "gamle-Olaug" sviktar.

solveig sa...

No er storseien oppeten. Den har vore middag to kveldar her og fått følgje med mellom anna ein pakke kremfløyte.

Dagbok 2026: 25. juni

 Klokka er no19.25, temperaturen ute  er     Det har vore overskya i heile dag og så har det vel regna innimellom. Ikkje veit eg så mykje om...