torsdag, juni 19, 2008

Alltid nokon som fyller år.

I dag kan vi gratulere Elin med dagen. Er ikkje sikker på kor gammal ho har blitt, men er det så nøye?
Gratulerer med dagen, Elin!
Forutan å vere ein meister med symaskin og div. handarbeid, har du også eit assortert utval av dyr. Sidan eg er eit "kattemenneske" må eg innrømme at eg er litt avstandsforelska i Bottolf den 2., som eg hittil berre har sett på bilde. Det er grunnen til at eg sender deg ein kattevideo som helsing på dagen.Ha ein fin dag! Og så er det vel sommarferie for utslitne lærarar?

2 kommentarer:

Elin sa...

Tusen takk for det! Er fødd i 55, så du veit, ein har vel fått første frostnatta.... Rart å tenkje på at det er første gjebusen min utan far. Han hadde fylt 90 år i dag.
Og ja, til helga tek eg ferie frå skulearbeidet!

Besta sa...

Eg hugsar at du og Kåre hadde samme dag. Då er det altså 10 år sidan den gedigne 80-årsfeiringa som vi fekk vere med på.Etter kvart som åra går, får ein lyst til å bremse på farten-av tida altså.Det andre bremsar seg sjølv.

Dagbok 2024: 15.april

Alt av bilde som eg hadde på PC en er borte vekk, men eg er ikkje heil hjelpelaus, for bildet av blomstane frå i fjor låg ein annan stad på ...