onsdag, oktober 23, 2024

Dagbok 2024: 23.oktober

 Klokka er no ca 23, og vi er i ferd med å komme til køys. Eg har ikkje vore ute for ei dør i dag, så eg har verken bilde eller noko å fortelje frå Vernet.

Føremiddagen gjekk med til diverse husarbeid og matlaging mens eg venta på Rasmus som skulle kome frå Sundalsøra.. Han brukte ikkje så veldig lag tid på å køyre, om Molde, han var her litt over klokka 15.

Vi har prata og ete og sett TV og slappa av i dag. I morgon skal vi jobbe med diverse viss det blir bra ver. Det aller viktigaste for meg er å få vinterhjul på bilen.Og det får eg no. Det er veldig kjekt å ha besøk, og godt å ha ein her som kan gjere det eg ikkje kan.

Fødselsdagen er ikkje før laurdag, så vi kan få gjort mykje før den tid. Men det viktigaste er no å få vere i lag og snakke med kvarandre.

Eg har ikkje vore på Vernet på mange dagar, men det får no stå si prøve- I morgon skulkar eg treninga-men eg har fått lov med fysioterapeuten å vere heime.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.oktober

 Klokka er no ca 23, og vi er i ferd med å komme til køys. Eg har ikkje vore ute for ei dør i dag, så eg har verken bilde eller noko å forte...