søndag, juli 07, 2024

Dagbok 2024: 7.juli


 


Klokka er no 15.20 , søndag ettermiddag. Skodda ligg nedetter fjellsidene som så ofte i det siste. Det er mykje skodde her, og er trur det kjem av at her nesten aldri er vind; hugsar somrane før; her kunne ligge skodde til langt på dag,men køyrde vi til Eid , skein sola der. Temperaturen ute er +15 grader C.

I dag går eg her og veit ikkje skikkeleg kva eg skal ta meg til. Rasmus og familen kjem i morgon kveld, så eg har no litt å førebu, men ikkje all verda. Eg har gått ein tur på Vernet i dag og der trefte eg nokon som eg kjenner og som eg prata med. 
No har eg hatt meg litt mat og så trur eg at eg vil ut og sjå om der er jordbær, men eg gløymde å kjøpe fløte i går. Viss eg vil kan eg rydde litt i hagen. Det vart litt nedbør og då veks ugraset  fort. Er eg komen rundt med rensing er det berre å begynne på igjen. 
Margrete og Co er i Sula enno, trur eg, Erlend var der med bandet Crashville og spelte til dans i går kveld. Amanda og kjæresten, Martin, har vore der denne veka. Eg veit ikkje om Erlend kjem heim med bandet eller med Margrete. Solveig og Øystein er vel også på heimveg. Så då blir dert vel litt meir liv og røre her også etter kvart. 
Gutane til Rasmus ser eg som regel berre ein gong i året og no er dei nesten vaksne. Så lenge Nils var frisk brukte vi å reise til Kongsberg minst ein gong i året, men slik er det ikkje no. Men Rasmus har vore her to gonger åleine sidan i fjor sommar. Og det har eg sett pris på. No ser eg fram til å få sjå heile familien igjen i morgon.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 5.oktober

Klokka er no 17.45, temperaturen ute er+ 10 grader og det regnar-. Når eg ser på veret no er eg glad for at eg rydda opp i hagen i går, for ...