mandag, april 15, 2024

Dagbok 2024: 15.april

Alt av bilde som eg hadde på PC en er borte vekk, men eg er ikkje heil hjelpelaus, for bildet av blomstane frå i fjor låg ein annan stad på nettet.Eg håper å få like fine blomster på trappa i år. Men då må dei kjøpast
 
                        Eirik fyller 27 år i dag-og mormor gartulerer !

KLokka er no 15.35, temperaturen ute er + 13 grader og her står døra til altanen på vid vegg så det skal bli skikkeleg lufta i dag. Eg kom heim frå tur på Vernet for ei lita stund sidan. I dag vart det tungt å gå fordi eg hadde styrt med så mykje på førehand at eg var litt sliten. I dag tok eg andre halva på kjøkkenet og vaska og rydda skuffer og skap. Eg var så lur at eg bestemte det i går-elles er det ikkje sikkert at eg hadde gått laus innadørs i det fine veret. Naboen min låg nede i blomsterbedda sine, såg eg. Men det er godt alt som er gjort. No held eg på og lagar meg middag; pølser og potetstappe i dag, det blir sikkert nok stappe til i morgon også. I morgon skal vi på trening igjen, så no er det slutt på "ferien". I dag morgon var eg heilt elendig i venstre hofta, men det gjekk over. Og det er eg jammen glad for. Den hofta har plaga meg nok. I dag er det sikkert varmt nok tol å sitte ute viss ein vil.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 29.april

 Klokka er no 18.30, temperaturen ute er + 11 grader, det er mest overskya, men opplett og solstreif. I dag har Rasmus og eg vore heime ålei...