torsdag, januar 11, 2024

Dagbok 2024: 11.januar

 



Klokka er no 15.27, og det er kanskje litt tidleg å oppsummere dagen, men denne dagen begynte nokså tidleg, så eg reknar ikkje med at det skjer så mykje meir i dag- Temperaturen ute er +2-3grader og det regnar på isglatte tun og vegar, men somme stader er det sanda.
Eg vakna bra tidleg av meg sjølv i dag og stod opp i 8 -tida. Marit og eg hadde avtalt å fare på trening i dag og Marit skulle køyre. Etter at eg hadde ete frokost, kledd på meg etc. ringde Marit og sa at ho kunne ikkje køyre for det var så glatt oppe med henne at ho kom seg ingen veg. Eg talde på knappane, og fann ut at eg skulle prøve å få bilen ut. Den har stått nesten ferdigpakka til å køyre på VØR sidan den dagen eg braut handa. Eg sjekka korleis det såg ut inne i bilen og fann ut at eg kunne køyre. . Og eg køyrde bilen opp til gata, gjekk med piggsko og stav nedatt og kledde meg ferdig . Eg fann ut at det gjekk heilt fint å køyre med piggsko på, men eg hadde støvlettar med meg i ein pose-.

Eg kom meg velberga ned til treninga, men der var det også is med vatn på så eg gjekk med piggsko inn, før eg tok på meg trenings-skorne. Det var kjekt å vere tilbake sjølv om det var mange som ikkje var der. Eg fekk no trena litt, mest beina som har hatt det roleg lenge. SÅ vart det på med piggsko igjen og eg køyrde opp til KIWI der eg handla. Då måtte eg ta på meg andre sko før eg gjekk inn i butikken, og piggsko når eg gjekk ut att.Men så var det berre å køyre beint heim og parkere i garasjen, letta og glad for at alt hadde gått bra.

Eg rydda på plass varene, henta litt ved i tilbygget og kveikte opp for å få det skikkeleg varmt. Så laga eg middag.I dag skulle eg steike fiskekaker frå Volda fiskemat. Eg har ikkje ete fiskekaker sidan eg laga dei sjølv av fisk som Nils hadde fiska. Men desse som eg hadde i dag smaka ingen til, ikkje fisk ikkje salt, ikkje krydder-absolutt ingenting. Og eg har til eit måltid til. Eg hadde melk som gjekk ut på dato i dag så eg laga risengrynsuppe med rosiner til dessert. Det vart så mykje at eg har i morgon også.

Etter så mykje styr og mat måtte eg slappe av i godstolen med TV på full guffe. Eg veit ikkje om eg var borti og sov litt.

I går kveld ville eg prøve å strikke, så eg tok ein halvferdig lest og prøvde og det gjekk bra, men eg likte verken garnet eller pinnane  så eg rekte opp att lesten og begynte på ein annan, med tynnare garn og bambuspinnar, det gjekk mykje betre, så no skal eg halde fram med den

Bambus-pinnane gjer at det blir på ein måte mjukare å strikke, og det er bra, for handa mi er no ikkje 100% bra. Men det er ikkje så langt ifrå. Når eg blir litt sterkare i handa , må eg bort på VØR med alt bosset mitt.I dag køyrde eg med eit gammalt golvteppe i baksetet. Eg er glad for å vere ferdig med dei 4 vekene i gips.



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 8.mai

Det var fart på elva i dag igjen,det er snø som smeltar  Klokka er no 16.50, temperaturen på trappa er +16 grader C, sola er litt av og på i...