tirsdag, desember 26, 2023

Dagbok 2023: 26.desember :2.juledag

 




Klokka er no 19.37. temperaturen er så vidt litt over 0 grader, og det kjem litt snø heile tida. Eg kom heim att frå Hareid for ei stund sidan, eg sat på med Margrete begge vegane, Amanda og Eirik kom i Amanda sin bil-

I går kveld fekk eg tunet måka av ein som har ein bil til slikt bruk, og hadde det ikkje vore for det hadde det blitt litt vanskeleg i dag.

Det var Solveig som måtte ta jobben med familieselskapet i år, når eg svikta.

Ho serverte kjøttkaker med tilbehør til alle gjestane + dessertbord, og kaffi og kaker seinare. Margrete hadde med seg to av sina barn, Solveig-familien var fulltallige inklusiv sambuaren til Olaug og oldebarnet Amund-Eg er den einaste "gamle" i familien-den einaste gjenlevande besteforelderen her. Gutane i Kongsberg har to besteforeldre i tillegg der nede.

Det var ikkje fint køyrever i dag , mykje snø og slaps alle stader, mørkt på heimvegen, så Margrete hadde ein jobb, men vi kom heile heim til Starevegen i alle fall. Eg kjenner enno at handa mi ikkje er bra, men eg verker mindre enn før. Gipsen må eg ha til 9.januar uansett

Det vart tatt mange bilde av alle, men eg har dei ikkje her -enno. Etter at eg kom heim såg eg litt nyheiter på TV og så sette eg nye batteri i dørkransen , men eg veit enno ikkje om dei lyser. Håper alle som les dette har hatt/har ei god jul til denne tid. Men det blir vel feiring nyttårshelga også.?


                                           Ingeborgs jul i Gøteborg
Og her er vi andre på Hareid 2.juledag. Det er Solveig og Øystein og Thomas som manglar.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 8.mai

Det var fart på elva i dag igjen,det er snø som smeltar  Klokka er no 16.50, temperaturen på trappa er +16 grader C, sola er litt av og på i...