tirsdag, desember 12, 2023

DAGBOK 2023: 12.DESEMBER




Klokka er no21.10,temprraturen ute er minus 4 grader C. Det har vore opplett og fint i dag også. Ikkje at det har så mykje å seie for meg, eg sit her no berre og kan ikkje gjere det skapte grann. Men eg får no litt mat i meg av og til, og så har eg TV og PC, som eg kan styre med ei hand. og så har eit par av naboane stukke innom. Neida eg  klagar ikkje, eg har ikkje så lett for å kjede meg. Og eg har bøker i massevis som eg kan lese om eg vil. Men eg kan ikkje strikke.

Men det er så mykje anna eg ville ha gjort no før jul. Eg har no sett fram litt julepynt i god tid, så litt julestemning er her no. Det som er verst for meg er at er verker ein god del i brotet mitt, så det er derfor eg må halde meg i ro.Eg kan ikkje hugse at eg verkte så mykje då eg braut hi handa. Men eg kan ha gløymt det.

Eg trudde Solveig skulle komme innom i kveld, men eg har visst misforstått.(Og det hadde eg, ho skal komme i morgon, 

"Det er nokon som skal koma"  (Jon Fosse)

I morgon kan eg feire Lucia,


Eg er så glad i den nye varmepumpa , ho held her godt og varmt heile døgnet, og eg slepp å fyre i omnen i tillegg.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 9.mai : Kristi himmelfartsdag

Klokka er no16.47 , temperaturen ute er +10 grader, det har regna og  blése i heile dag; det var ikkje slik eg hadde tenkt at den ekstra fri...