fredag, september 15, 2023

Dagbok 2023:15.september

 



Eg gjekk ut på altanen for å ta bilde av den nye plenen min, og då såg eg at vinden hadde rive ned pallen og stauren som eg hadde brukt til å støtte opp klematisen med. Det var provisorisk no mens huset var under arbeid. Sjølv om rota er riven opp så kjem planten seg, for den er hardfør og eg plar klippe den heilt ned kvar haust.


Klokka er no 16.10, temperaturen ute er + 16 grader. det er overskya og det kjem nokre regndropar, men vinden som vi hadde tidlegare i dag har roa seg ned.

Sist natt sov eg godt og lenge sidan eg ikkje hadde så store planar for denne dagen, anna enn å ta fredagsvasken-og den er ikkje alltid så stor.Eg var tidleg ferdig med å vaske, men så ringde Bodil og vi hadde ein lang og koseleg samtale. 

Eg mangla diverse i matlageret mitt, mellom anna melk til ein halvkokt graut. Eg heiv på meg litt betre klede enn dei eg gjekk med og sette meg i bilen, vreid på nøkkelen og.....ingenting, Det kom på nokre lys på dashbordet-og det var alt. Eg kan ingenting om bil, så eg kunne ikkje "reparere". 

Eg hadde veldig lite lyst til å ned på KIWI, men så sa eg til meg sjølv at viss eg gjekk på butikken kunne eg rekne det som ein tur på Vernet, så kunne eg sleppe å gå der i dag. Då eg gjekk nedover mintest eg siste hausten Nils var heime, då hadde eg mange slike butikkturar, med ein pose i kvar hand i full fart fordi eg måtte skunde meg heim att. I dag fekk eg vondt i ein fot, det gjekk fort over, men eg likar ikkje at bilen ikkje er i orden. Eg har ikkje så godt som ein sparkesykkel.

Det var varmt og godt i huset for eg hadde fyrt opp med litt skrotved før eg gjekk. Eg fekk gjort ferdig grauten og åt. Så sette eg meg inn til datamaskina, men då ringde det på døra-det var Helge, han som hjelper meg med nesten alt- i alle fall det som er elektrisk. Han tenkte at han skulle lage til ny kontakt til den nye varmepumpa som skal kome. Men då eg fortalde om bilen, ville han sjå på den. Han trudde det var batteriet som ikkje hadde straum nok, så han rota på benken til han fann ein laddar og sette den på ladding. Ikkje veit eg, men eg håper det går i orden. Han ville no komme att og sjå korleis det gjekk. Bilen fungerte no heil fint då eg brukte den i går,

Eg hadde tenkt å få gjort noko i hagen i dag, men det er ikkje så fristande å jobbe ute no som det var då det var sol og varme. Men berre det er opplett, så går det no an å kle på seg.Berre synd at eg er så mett.

Solveig og Øystein kjem vel heim i løpet av helga, ei ekstra ferieveke går fort, i går var dei på Capri.Marit er i Polen og LOLLO ,katten, er her på trappa mi for det meste. Eg vil ønske alle ei god helg anten de er her eller der.

Kl-19.25: No var Helge her og sjekka og bilen er i orden, men den skal stå og ladde til i morgon, då kjem Helge igjen. Han skulle ha vore gullforgylt.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 8.mai

Det var fart på elva i dag igjen,det er snø som smeltar  Klokka er no 16.50, temperaturen på trappa er +16 grader C, sola er litt av og på i...