torsdag, september 14, 2023

Dagbok 2023: 14. september


 Klokka er no 16.35, temperaturen ute er ca. 12 grader C -og det regnar. Litt synd for eg hadde endeleg kome meg ut for å arbeide i hagen. Det har vore opplett heilt til no. Sjølvsagt hadde det regna i natt- men ikkje etterpå.

Eg var på trening åleine i dag, ja ikkje åleine der nede , men Marit var her ikkje . Ho var i Bergen og skulle reise derifrå til Polen i dag. Eg vakna og stod opp grytidleg, men då eg såg at klokka var berre 5, la eg meg inn i senga og sov to timar til. Vi var ikkje så mange på treninga i dag, folk har ulike planar. Ei som eg snakka med i dag skulle til syden i lag med venninner. Eg kunne ikkje tenke meg å reise utan Nils og då blir det ikkje aktuelt. 

Etter treninga var eg ein tur på ALTI, eg gjekk no eit par runder der og såg eitt menneske eg kjende, og det var det eldre dama eg plar prate med på Vernet. Eg skulle ha flytande såpe til klesvasken så eg gjekk inn på Eurospar og kjøpte det. Og så visste eg at dei hadde 4 lyngplantar for 100kr på Bunnpris , så då gjekk eg inn og handla der, mat også. Lyngplantane , i alle fall to av dei, skal eg ha fram på grava, men enn så lenge får dei stå på trappa her.

Då eg kom heim att laga eg grønsaksalat til "middag" og så gjekk eg ein tur på Vernet. Trefte ingen kjende i dag og ikkje så mange ukjende heller. Slappa av litt og tok ein kaffikopp, før eg skulle ut og jobbe i hagen. Eg skulle frakte singel frå nede til oppe- Det er slik med singelen på tunet at folk og bilar dreg den med seg nedoverbakke, så eg plar bere opp att nokre bytter kvar sommar, og i år har det ikkje blitt før no. Eg fekk ikkje tatt så mange bytter før regnet kom og eg måtte gå inn. No er eg inne og ventar på at det skal slutte å regne.

Eg passar katten til Marit; Lollo, mens Marit er vekke. I dag tidleg gjekk eg ut på trappa og ropte på LOLLO! og ho kom springande. Eg føler meg litt dum når eg står og ropar, men det må til. Eg trur Solveig og Øystein kjem heim frå Napoli i løpet av helga. Dei har no hatt ein fin ferie vil eg tru.

Denne dyrka marka ligg ovafor Vernet og sidan der er Åsmund som ein den, heiter den Åsmundmarka. Om ettersommaren og hausten brukar der å vere sauer, men enno er der ikkje komne nokon. Fjelltoppen heiterVallahornet. Bak Vallhornet ligg det høge fjellet Saudehornet, det er1303 o.h.meter høgt og kvar sommar er det konkurrase om kven som greier å ta seg opp på kortast tid. I går var det nysnø i Saudehornet, det var ei som hadde lagt ut bilde på FB. Det vart ei brå nedkjøling etter varmen som vi hadde.No skal eg sjå o,m eg får gjort litt meir i dag.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 8.mai

Det var fart på elva i dag igjen,det er snø som smeltar  Klokka er no 16.50, temperaturen på trappa er +16 grader C, sola er litt av og på i...