onsdag, september 13, 2023

Dagbok 2023:13. september


Klokka er no16.58 , og temperaturen er + 11 grader. Det regna i dagmorgon, men så kom sola og det vart skikkeleg fint. Eg tok ein tur på Vernet der eg trefte ein mann eg kjenner og vart sittande på ein benk og prate litt. Han hadde kokt plommesylte i går fortalde han- og det hadde no eg også.

Eg var ikkje heilt i form i dag, litt låk i ryggen og så fekk eg ei av desse irriterande meldingane om at eg ikkje har betalt for straumen i kjellaren. Inkasso-melding ! Eg har fått av dei før, men gjekk inn i Banken og snakka med ein mann der og han lova at alt skulle bli ordna -og eg skulle ikkje tenkje meir på det osb.

Eg sende mail til Wattn som har kontor i Ålesund, og der fekk eg til svar at rekninga låg i Avtalegiro- og ville bli betalt viss der var pengar på kontoen.(Og det er der)Men kvifor får eg melding om inkasso då. No skal eg sjå om eg får melding frå banken om at rekninga er betalt. Fekk kvittering for mi leilegheit i dag- så det går kanskje i orden. Dette er slikt styr som øydelegg dagen for meg. Men no ser eg tida an før eg går i banken.

Eg gjekk ut og prøvde å få gjort noko, tok opp løvetannrøter under altanen t.d. og rydda litt her og der. Men så begynyte det å regne og eg gjekk inn. Åt litt ball i dag også, tredje dag på rad. Men no er det slutt. Eg lurer på om Lollo likar ball? Eg skal passe henne mange dagar no, mens Marit er i Polen i bryllaup.

No skal eg ha meg litt kaffi og så blir det strikketøy og TV- men viss det blir sol og fint kan eg gå ut. Høyrde at ein av naboane  klipte plen , men det var vel før regnbyga kom.Skulle ha klipt eg også for der eg mykje gras mange stader, men eg kan ikkje klippe når det regnar.

Eg synest at Volda fekk betre valresultat enn Ørsta, men vi får no sjå korleis det går. Margrete heldt plassen sin som nr..2 på AP-lista, og Amanda vart første vara, enda ho stod lengre nede på lista.





Ingen kommentarer:

  Klokka er no16.50, temperaturen ute er +12 grader, og det regnar, så no er det slutt på herlegheita for denne gong. No ventar eg på at Mar...