søndag, september 10, 2023

Dagbok 2023:10.september

  

Klokka er no 20.50, temperaturen ute er + 14 grader, og det er mørkt . Eg plar ikkje vere ute om kvelden, så eg har knapt registrert  at det ikkje er  sommar og lyse kveldar lenger. Dei to ungdommane i kjellaren og eg var bedne til fårikålmiddag hos Margrete i dag, Det var Ingrid som køyrde, og innover køyrde vi rundt i staden for å ta ferja. Det vart ein relativt lang køyretur på dårlege vegar, men Ingrid er ein flink sjåfør, så alt gjekk fint. Det er mange år sidan eg reiste den vegen,men eg kjende meg godt att. Og det var mange minne som strøymde på. 

Margrete hadde laga rikeleg med god fårikål, og vi kosa oss med maten og samveret. Forutan oss tre "ørstingane" var Svein der, og Amanda og Martin, pluss de tre hundane :gamle Charlie og dei to "smågutane" Dennis og Albert
 Heimover tok vi ferja , så den turen vart ikkje så lang. Takk til Margrete som laga til "selskap" og til dei som frakta meg. 

I morgon er det val, og eg reknar med at Margrete blir vald på nytt i Volda,og så er eg litt spent å kven som blir valde her i Ørsta. Særleg spennande er valet av ordførar. Godt val! ønsker eg i alle fall, både i Ørsta og Volda.



Ingen kommentarer:

  Klokka er no16.50, temperaturen ute er +12 grader, og det regnar, så no er det slutt på herlegheita for denne gong. No ventar eg på at Mar...