onsdag, september 27, 2023

Dagbok 2023: 27.september




Klokka er no17.24, temperatuen ute er + 15 grader C, og sidan ca kl.15 har vi hatt opplett og litt sol av og til, på føremiddagen regna det.
Eg var litt sein å kome meg i gang i dag, men eg kom no ut i garasjen då det leid på og vaska og rydda den andre langveggen Eg har rydda og kasta mange gonger før, men no trur eg det blir innspurten-for min del. Enno finn eg ting som skal kastast - eller bli tatt vare på. Det kan vere litt vanskeleg å avgjere, men eg trur aldri ein kastar for mykje. Det regna ute mens eg jobba under tak, men vart kanskje like våt for det. I dag var det skorne som fekk det; eg har nokre gode sko som er som hanskar på føtene. Det er gode å ha når ei styrer med saker og ting-men dei er på ingen måte vasstette, så no får dei stå å badgolvet nokre dagar, så dei blir tørre igjen.
Etter vasken laga eg meg middag, eg har nokre menyar som er fort å få ferdig. O dag vart det grilla kyllinglår med ris og grønsaker, det er ein meny eg har relativt ofte.
Etter middagen sette eg meg til å sjå TV-nyheiter mens eg strikka på ein lest. 

Etterpå gjekk eg ein tur på Vernet, og no sit eg her.Eg skal ut og sjå litt på hagen min, snart -om det er råd å få gjort noko. Eg må prøve om eg kan få laus den eldste av dei to kompostbingane slik at eg få flytte molda bort der den skal vere. Eg reknar ikkje med å få planta der noko før til våren.

Idag fortalde Ingrid , som bur i kjellaren, at dei hadde hatt ein frosk inne i leilegheita. Det var pussig. Eg har budd her i snart 50 år og eg har ikkje sett ein einaste frosk verken ute eller inne.

I dag har det vore fri-onsdag, neste veke blir det spansk, datakurs og pensjonistmøte på onsdag, så då får eg litt å styre med. I morgon skal eg på trening, og når vi sluttar der for dagen ønsker vi kvarandre GOD HELG, det synest vi er litt artig.
I dag har eg fått til litt meir med det nye bilde bildeprogrammet, men enno er det ikkje heilt som det skal vere.


På toppen av Storebakken er der "parkeringsplass" ved Fonnvernet, ikkje langt frå trappa. Der er det god utsikt mot Mosmarka og mot fjella innover dalen.  


Eg har ikkje høyrt meir om varmepumpa, men det kunne visst gå fleire veker før dei kunne komme med den.Men eg har el-omn og eg har vedomn og ved , så ingen ting står på.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 8.mai

Det var fart på elva i dag igjen,det er snø som smeltar  Klokka er no 16.50, temperaturen på trappa er +16 grader C, sola er litt av og på i...