torsdag, juni 01, 2023

Dagbok 2023: 1.juni



 
No er klokka 18.30, temperaturen ute er + 10 grader og akkurat no er det litt sol ute, tidlegare har det vore både overskya og regnbyge, trur eg.

Bildet over er frå kalenderen min og viser Slinningsbålet i Ålesund. Ergo er det jonsok i juni. Vi trur vel alltid på sol og sommar i denne første sommarmånaden, men vi som har levd ei stund har vel opplevd litt av kvart -også når det gjeld sommarver. Men vi får håpe på det beste.

I dag køyrde Marit til treninga, og etter trening handla vi på SPAR. Då eg kom heim var eg litt i tvil om eg skulle gå ein runde på Vernet eller om eg skulle gjere hagearbeie etc. Eg bestemte meg for å lage middag, og sidan eg hadde både pasta og bacon i hus ville eg lage pasta Carbonara. Eg hadde ein pose mes saus også. Eg tenkte at eg kunne lage så mykje at eg hadde i morgon også, men alt gjekk med i dag ! Til straff måtte eg ta all oppvasken for hand.

Det vart ein liten pause før eg gjekk ut og begynte å jobbe i hagen. I dag fekk eg kantklipparen til å virke så eg tok b vekk litt gras her og der. Men eg hadde ein viktigare jobb. Ein dag før i veka var eg ute og klipte ned ei buske som skulle ha vore klipt sist haust. Då eg var ferdig med den såg eg at eg måtte gjere det samme med nabobuska- og det gjorde eg i dag. Det går ikkje fort når eg skal gjere noka , for ryggen min streikar så eg lyt sette meg ned titt og ofte. Då eg var ferdig med buska begynte eg å ta opp skvallerkål i bringebæråkeren-det er vel heller ein skvalleråker med eit par bringebærbusker. Eg tok opp ein 5-6 bøtter med skvallerkål men det er berre ein begynnelse. Den åkeren orkar eg ikkje å halde på med meir, så den skal vekk.

No er det full aktivitet i kjellaren. Dei flyttar. Dei var og såg på leiegheit på Liadal og bestemte seg med ein gong, så no køyrer dei skytteltrafikk  fram og tilbake, med to bilar. Eg har tenkt at leilegheita skal få stå tom ei stund, for der er sikkert noko som må ordnast. Det er lenge sidan der var tomt, for dei siste gongane har det kome nye folk med ein gong. Det er sikker noko som må gjerast etter så mange år. Og det kan vere kjekt for meg å ha der tomt over sommaren-.

I morgon er det fredag igjen, så blir det litt orden på dagane igjen.

No skin sola ute, men eg trur ikkje eg kjem til å jobbe meir i hagen i dag. Eg må snart kome meg bort på Plantasjen og kjøpe litt av kvart.


                                     Akkurat no-skin sola i hagen

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 18.mars

  Klokka er no 16.23. Temperaturen ute er + 8 grader C. Det er skya og ikkje sol, men opplett. Denne dagen har eg ikkje utretta mykje, men d...