fredag, januar 27, 2023

Dagbok 2023: 27.januar.

 


Dette er også ein orkide som kjem att og blomstrar. Eg har hatt så mange som eg berre har kasta fordi dei aldri blomstra. Derfor synest eg det er så kjekt når dei kjem att.




Klokka er no 17.05, temperaturen ute er +5 grader. "Regn i morgen" står det på skjermen min. Greitt nok, betre enn kulde i alle fall. 

No sit eg og er så sint at eg burde kanskje ikkje skrive i det heile tatt. Kven eg er sint på? Meg sjølv!!!! Eg har løyst kvar ein einaste sudoku i Møre Nuytt sidan dei begynte å ha to sudokuar i veka, ein lett på tysdag og ein litt vanskelegare på fredag. Eg har løyst alle -inntil førre fredagen, då kom eg ikkje i mål, eg måtte gi meg til slutt. Så vart det fredag igjen og i dag skulle eg ikkje gi opp-men no er det like før.

Eg starta dagen med å vaske og rydde i huset, så sette eg meg til med blyant og viskeler, det gjekk bra heil til eg var nesten ferdig-då var det feil. Eg varma opp att suppe frå i går og åt til middag. Så var det på an igjen, og eg blir nesten ferdig-då er der ein feil som øydelegg alt, og eg kan ikkje rette det opp. No tek eg ut frustrasjonen her på tastaturet-men det spørs om eg ikkje prøver meg igjen. Sjølvsagt er det ikkje viktig å løyse gåta- for andre enn meg sjølv, eg tek det som hjernetrim, og når eg ikkje får det til, trur eg at det er demensen som kjem sigande- og kven veit.

Det har ikkje hendt så mykje hittil i dag, og det blir vel ikkje så mykje som skjer heretter heller.. 

Eg måtte ned på plenen og ta opp eit golvteppe som hadde falle ned frå altanen. Det er full vår ute og eg hadde litt lyst å begynne med hagearbeidet .For to år sidan klipte naboen og eg hekken vår i januar, og køyrde på VØR med hageavfall. Og eg hugsar 30 år tilbake i tid, då var Nils og eg på biltur i februar. Mellom anna var vi til Selje og der var ein hage som var kvit av snøklokker i blomst, så vinter kan vere så mangt. At eg hugsar dette så godt kjem av at eit barnebarn såg dagsens lys ei tid etter, han vart fødd den 22.februar.

Eg er så irritert på meg sjølv for at eg ikkje kom meg ut å gå tur i dag-men eg får ta straffa i morgon og gå ein lang tur i regnveret.

Elles vil eg ønske alle ei fin helg. Eg trur eg skal prøve den sudokuen ein gong til mens eg drikk kaffi.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...